Prekių pristatymas


Pirkėjas, įsigydamas prekes interneto parduotuvėje madosprieskoniai.lt, gali pasirinkti prekių pristatymo būdą: prekių pristatymo paslaugą.

Prekių pristatymo paslauga:

Visos madosprieskoniai.lt pirktos prekės bus išsiųstos darbo dienomis ne vėliau kaip kitą dieną nuo užsakymo gavimo.iš
Jeigu prekę klientas įsigija prekę per JAMAM arba didžiojo savaitgalio SALE dienomis, pardavėjas pasilieka teisę prekę pristatyti per 1 - 7 darbo dienas.

Pirkėjas, pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja pateikti tikslų prekių pristatymo adresą;
-Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui;
-Prekes gali pristatyti pats Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas;
-Prekių pristatymo mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į pristatymo adresą ir prekių svorį bei dydį;
-Prekių pristatymo mokestis gali keistis atsižvelgiant į prekių svorį bei dydį. Pirkėjas tikslią prekių pristatymo mokesčio sumą matys prieš patvirtindamas užsakymą. Po užsakymo patvirtinimo prekių pristatymo mokesčio dydis nebegalės būti keičiamas.

Prekes galite nemokamai atsiimti mūsų fizinėse parduotuvėse. Susisiekite su mumis dėl atsiėmimo galimybės.

Pristatymas per kurjerį 1-2 darbo dienos.
Prekę įsigijus per JAMAM arba didžiojo savaitgalio SALE dienomis, pardavėjas pasilieka teisę prekę pristatyti per 1 - 7 darbo dienas
.

Nemokamas pristatymas perkant nuo 20 Eur.

Perkant už mažiau nei 20 Eur, pristatymo kaina - 2,90 Eur.

Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

Gavęs prekes Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti apžiūrint prekių išorę) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė (-ės) yra pažeista (-os) ir (ar) prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo ir priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir (ar) prekės (-ių) pažeidimo (neatitikimo) aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę.

Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme.
Pardavėjas neatsako už tai, kad interneto parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.